תאריך |
שם |
סימן |
יום ה' לפ' לך- לך תשנ"ח |
נח כשלב
בעבודת ה' |
1329 |
יום ה' לפ' וירא תשנ"ח |
חסד- מקווה
אנושי |
1330 |
עש"ק
פ' וירא |
שתי רשויות |
1331 |
יום ה' לפ' חיי שרה תשנ"ח |
תפילה
הבקשה ושתי הרשויות |
1332 |
עש"ק
פ' חיי שרה תשנ"ח |
וודאות |
1333 |
יום ה' לפ' תולדות תשנ"ח |
יעקב ועשו –
התגלמות הטוב והרע בעולם |
1334 |
עש"ק
פ' תולדות תשנ"ח |
מוסר
וערכים וחוק |
1335 |
יום ה' לפ'
ויצא תשנ"ח |
עבודת ה'
דרך החושים חוש הריח |
1336 |
עש"ק
פ' ויצא תשנ"ח |
ייסורים
יעקב ועשו |
1337 |
יום ה' לפ' וישלח תשנ"ח |
הטוב דרך
הרע |
1338 |
עש"ק
פ' וישלח תשנ"ח |
אמת ושקר
דרך הטוב והרע |
1339 |
יום ה' לפ' וישב תשנ"ח |
יעקב
מתמודד עם הרע החיצוני, יוסף עם הפנימי |
1340 |
עש"ק
פ' וישב תשנ"ח |
צידקותו האישית
פנימית של יוסף |
1341 |
עש"ק
פ' מקץ תשנ"ח |
תיקון
המידות זה יוסף |
1342 |
יום ה' לפ' ויגש תשנ"ח |
יוסף מפנים
את הא-להים בלבבו |
1343 |
עש"ק
פ' ויגש תשנ"ח |
המרכיב
האנושי מפגש במשולש הערכים המידות והמעשים בעבודת ה' |
1344 |
יום ה' לפ' ויחי תשנ"ח |
עסקת
החבילה של שלשת הממדים בעבודת ה' |
1345 |
עש"ק
פ' ויחי תשנ"ח |
חרות
והשתייכות במקום ובזמן |
1346 |
יום ה' לפ' שמות תשנ"ח |
אני עליון
ואני תחתון מתאחדים "ברזא דאחד"
|
1347 |
עש"ק
פ' שמות תשנ"ח |
משה- האלוקי שבאדם
האבות- האדם שבאלוקי |
1348 |
יום ה' לפ' וארא תשנ"ח |
הגלובליזציה-
והיחד |
1349 |
עש"ק
פ' וארא תשנ"ח |
הגלובלי-
פרעה והיהודי |
1350 |
יום ה' לפ' בא תשנ"ח |
שמע ישראל-
ה' אחד |
1351 |
עש"ק
פ' בא תשנ"ח |
ויכבד ה'
את לב פרעה |
1352 |
יום ה' לפ' בשלח תשנ"ח |
מצרים
והנקודה הפרטית- אנושית |
1353 |
עש"ק
פ' בשלח תשנ"ח |
קריעת ים
סוף כעבודת ה' |
1354 |
יום ה' לפ'
יתרו תשנ"ח |
סוד השלמות
של הברכות והבריאות |
1355 |
עש"ק
פ' יתרו תשנ"ח |
הראש היד
והלב |
1356 |
יום ה' לפ' משפטים תשנ"ח |
מוסר ודת
(יתרו) |
1357 |
עש"ק
פ' משפטים |
האישי והא-לוקי (מוסר ודת) |
1358 |
יום ה' לפ' תרומה תשנ"ח |
המוסר
הטבעי והאלוקי |
1359 |
עש"ק
פ' תרומה תשנ"ח |
השפע היחסי
של השפע האלוקי
" הודו לה' כי טוב " |
1360 |
יום ה' לפ' תצווה תשנ"ח |
מקורות
השפע והתורה והמן והמשכן אל מול העבודה הזרה בדקדוקי מצוה |
1361 |
עש"ק
פ' זכור תשנ"ח |
פנים וחוץ:
עמלק השעבוד אל החוץ |
1362 |
עש"ק
פ' פרה תשנ"ח |
מקומו של
האדם בין השמים והארץ |
1363 |
יום ה' לפ' ויקרא תשנ"ח |
ג' דרכים
לא-לוהות |
1364 |
עש"ק ער"ח ניסן תשנ"ח |
האדם כשותף
פעיל בבריאה |
1365 |
עש"ק
פ' אחרי- קדושים תשנ"ח |
הגורם
האנושי כמפתח לפתרון הקונפליקט הישראלי |
1366 |
עש"ק
פ' אמור תשנ"ח |
מודעות של
הזדהות |
1367 |
עש"ק
פ' בהר תשנ"ח |
ד' עולמות
והאדם (אוה"ח) |
1368 |
יום ה' לפ' בחוקותי תשנ"ח |
החיזור
כמחזר |
1369 |
עש"ק
פ' בחוקותי תשנ"ח |
זמן איכות |
1370 |
יום ה' לפ' במדבר תשנ"ח |
יראה- אהבה
שלובים זה בזה |
1371 |
עש"ק
שבועות פ' במדבר תשנ"ח |
התורה-
אבסורד המתאים רק לאופי היהודי |
1372 |
יום ה' לפ' נשא תשנ"ח |
חוק (סדר)
מוסר ואהבה |
1373 |
עש"ק
פ' נשא תשנ"ח |
שלשה סדרים
שהם אחד |
1374 |
יום ה' לפ' בהעלותך תשנ"ח |
נזירות
שמשון והאשה |
1375 |
עש"ק
פ' בהעלותך תשנ"ח |
שמשון
והנשים (נס שנוצר בידי האדם האלוקי) |
1376 |
יום ה' לפ' שלח תשנ"ח |
ענוותנותו
של משה |
1377 |
עש"ק
פ' שלח תשנ"ח |
כוחניות-
הישרדות הפרא האציל |
1378 |
יום ה' לפ' קרח תשנ"ח |
האם- המשך,
האשה מודעות |
1379 |
עש"ק
פ' קרח תשנ"ח |
המתווך-
נקודת אחיזה |
1380 |
עש"ק
פ' חוקת תשנ"ח |
שרשי
המחלוקת בשלום הבית |
1381 |
יום ה' לפ' בלק תשנ"ח |
הפרה מקנחת
את הטוב והרע |
1382 |
עש"ק
פ' בלק תשנ"ח |
כונה ומעשה
לעשות ולהיות הפרה האדומה מעבירה את הטוב והרע למגרש האנושי |
1383 |
יום ה' לפ' פנחס תשנ"ח |
עצתו של
בלעם: השאור שבעיסה שליפת |
1384 |
יום ה' לפ' מטות מסעי תשנ"ח |
השלום של פנחס-
יכולת ההזדהות, תיקון לקנאות |
1385 |
עש"ק
פ' מטות מסעי תשנ"ח |
כשרון
ההזדהות: השלום של פנחס לעומת השלום של אהרון |
1386 |
יום ה' לפ' דברים תשנ"ח |
אמביוולנטיות
יהודית |
1387 |
עש"ק
פ' חזון תשנ"ח |
הקיום בין
הטוב והרע |
1388 |
יום ה' לפ' שופטים תשנ"ח |
השתיכות
וחרות טבעיים וערכיים |
1389 |
עש"ק
פ' שופטים תשנ"ח |
העלאת
השלילי לרמת המצוה |
1390 |
יום ה' לפ' כי תצא תשנ"ח |
הדת- בתוך,
בצד או למעלה מהחיים |
1391 |
עש"ק
פ' כי תצא תשנ"ח |
מלחמת רשות
ומלחמת מצוה- שתי דרכים בעבודת ה' |
1392 |
יום ה' לפ'
כי תבוא תשנ"ח |
מלחמת
רשות- איזון בין תנועות המטוטלת |
1393 |
עש"ק
פ' כי תבוא תשנ"ח |
רגשות:
שנאה ואהבה כטבע וכמידות |
1394 |
יום ה' לפ' ניצבים תשנ"ח |
עניין של
זווית ראיה כמפתח המקשר בין האני לעבודת ה' |
1395 |
עש"ק
פ' ניצבים תשנ"ח |
האידיאה
והמציאות |
1396 |
יום ה' לפ' וילך תשנ"ט |
תאו ואנטרופוצנטרי |
1397 |
עש"ק
פ' וילך תשנ"ט |
גישות
בעבודת ה' ואמונות טפלות |
1398 |
יום ה' לפ' נח תשנ"ט |
הזוגיות
כמקור לאנרגיה |
1399 |
עש"ק
פ' נח תשנ"ט |
קין והבל:
עולם האידיאות ועולם המציאות |
1400 |
יום ה' לפ'
לך לך תשנ"ט |
קשת בענן |
1401 |
עש"ק
פ' לך לך תשנ"ט |
צמצום
נקודת הבחירה מן העולם אל האדם |
1402 |
יום ה' לפ' וירא תשנ"ט |
הדדיות
כבסיס לבחירה |
1403 |
עש"ק
פ' וירא תשנ"ט |
השפעת רשות
הרבים על רשות היחיד |
1404 |
יום ה' לפ' חיי שרה תשנ"ט |
העקידה
ההדדית |
1405 |
עש"ק
פ' חיי שרה תשנ"ט |
עקידת
יצחק- יוזמת אברהם ויצחק |
1406 |
יום ה' לפ' תולדות תשנ"ט |
שיחתם של
עבדי אבות-השתדלות ונס |
1407 |
עש"ק
פ' תולדות תשנ"ט |
התפילה
והנס |
1408 |
יום ה' לפ' ויצא תשנ"ט |
טיפולו של
יעקב ברוע של עשו |
1409 |
עש"ק
פ' ויצא תשנ"ט |
מחשבה
דיבור ומעשה אצל יעקב ועשו בארץ ישראל
ובגולה |
1410 |
יום ה' לפ'
וישלח תשנ"ט |
יעקב- בית-
אמת |
1411 |
עש"ק
פ' וישלח תשנ"ט |
אהבה ההר
המעין והשועל והנסיך הקטן |
1412 |
יום ה' לפ' וישב תשנ"ט |
אהבה ושנאה
|
1413 |
עש"ק
פ' וישב תשנ"ט |
שנאת עשו
שנאת לבן שנאה הישרדותית ושנאה אידיאולגית |
1414 |
עש"ק
פ' וישב תשנ"ט |
נס חנוכה |
1415 |
יום ה' לפ' ויגש תשנ"ט |
שנאתם
ואהבתם של אחי יוסף |
1416 |
עש"ק
פ' ויגש תשנ"ט |
על כל פשעים
תכסה אהבה גם על כעס |
1417 |
יום ה' לפ' ויחי תשנ"ט |
יוסף מלמד
את אחיו מה זאת אהבה תחילת ניצוץ ואהבה |
1418 |
עש"ק
פ' ויחי תשנ"ט |
אהבה
וכוחניות |
1419 |
יום ה' לפ' שמות תשנ"ט |
אמת- דין,
שלום ואהבה זה יוסף הצדיק |
1420 |
עש"ק
פ' שמות תשנ"ט |
האיכות והאינסטרומנט |
1421 |
יום ה' לפ' וארא תשנ"ט |
נוכחות א-לוקית וכוחות שמעל לטבע |
1422 |
עש"ק
פ' וארא תשנ"ט |
הנוכחות
הא-לוקית והקיום הטבעי |
1423 |
עש"ק
פ' בא תשנ"ט |
תורה ושבת
כאחיזה בנוכחות הא-לוקית |
1424 |
יום ה' לפ' בשלח תשנ"ט |
החתיכה
לשלטון לוודאות ולטוב |
1425 |
עש"ק
פ' בשתח תשנ"ט |
הודאות והאבחנה
בין טוב לרע והמכשירנות |
1426 |
יום ה' לפ' יתרו תשנ"ט |
ההתמקדות |
1427 |
עש"ק
פ' יתרו תשנ"ט |
ההתמקדות
והזמירה |
1428 |
יום ה' לפ' משפטים תשנ"ט |
היחס אל
החוק |
1429 |
עש"ק
פ' משפטים תשנ"ט |
היחס בין
החוק והמוסר |
1430 |
יום ה' לפ' תרומה תשנ"ט |
מוסר
וחוק-ההבדלים |
1431 |
עש"ק
פ' תרומה תשנ"ט |
הנסיך
הקטן: מיסטיקה אומנות ואמונה |
1432 |
יום ה' לפ'
זכור תשנ"ט |
המשכן
כתיקון לחטא העגל |
1433 |
עש"ק
פ' זכור תשנ"ט |
מצות זכור |
1434 |
יום ה' לפ' פרה תשנ"ט |
מידת קל
וחומר בשנאה ואהבה |
1435 |
עש"ק
פ' פרה תשנ"ט |
יראה
ואהבה- השתייכות וחרות- לימוד תורה |
1436 |
יום ה' לפ' ויקהל פקודי תשנ"ט |
חטא העגל-
מסכה ומסווה |
1437 |
עש"ק
פ' ויקהל פקודי תשנ"ט |
מחשבה
כוונה ועשייה |
1438 |
|
זמן קיץ |
|
יום ה' לפ'
אח"ק תשנ"ט |
עולם
היצירה: אין בטובה למעלה מעונג ואין ברעה למטה מנגע |
1439 |
עש"ק
פ' אח"ק תשנ"ט |
עולם
היצירה והבחירה החופשית |
1440 |
יום ה' לפ' אמור תשנ"ט |
הדיבוק
ושאר תופעות |
1441 |
עש"ק
פ' אמור תשנ"ט |
עולם
היצירה בעבודת ה' |
1442 |
יום ה' לפ' בהר בחוקותי תשנ"ט |
האבחנה בין
טוב לרע |
1443 |
עש"ק
פ' בהר בחוקותי תשנ"ט |
הטוב והרע
בפנים ובחוץ |
1444 |
יום ה' לפ' במדבר תשנ"ט |
המדבר-
ניסיון העוני א.-י.- ניסיון העושר |
1445 |
עש"ק
פ' במדבר תשנ"ט |
הנוכחות
הא-לוקית בבחינת מדבר וב' המ"ק |
1446 |
יום ה' לפ' בהעלותך תשנ"ט |
מדרש
הפליאה : כתרי אותיות |
1447 |
עש"ק
פ' בהעלותך תשנ"ט |
הגברא והחפצא והמצוה |
1448 |
יום ה' לפ' שלח תשנ"ט |
הדדיות-
רמת שיא |
1449 |
עש"ק
פ' שלח תשנ"ט |
הדרך
להדדיות- ענוה |
1450 |
יום ה' לפ' קרח תשנ"ט |
דין הפרט
ודין הכלל ומה באמצע |
1451 |
עש"ק
פ' קרח תשנ"ט |
3 מצבי
התיחסות לחברה |
1452 |
יום ה' לפ' חוקת תשנ"ט |
יסודות
הקיים: אדמה מול הדדיות |
1453 |
עש"ק
פ' חוקת תשנ"ט |
ממשות,
וודאות דרך הדדיות |
1454 |
יום ה' לפ' בלק תשנ"ט |
הדדיות
כמתוכת בין הממשות לודאות |
1455 |
עש"ק
פ' בלק תשנ"ט |
החוק-
הבריח התיכון במציאות הא-ל |
1456 |
עש"ק
פ' פנחס תשנ"ט |
בלעם מגלה
את צומת הלהיות והלעשות |
1457 |
יום ה' לפ' מטות מסעי תשנ"ט |
הרע שבטוב |
1458 |
עש"ק
פ' מטות מסעי תשנ"ט |
עקרון
באיזון ועיקרון בהדדיות |
1459 |
יום ה' לפ' דברים תשנ"ט |
מעגלים |
1460 |
עש"ק
פ' חזון תשנ"ט |
המעגל
האמצעי- מעגל המידות |
1461 |
יום ה' לפ' כי תצא תשנ"ט |
הקדושה
והקדשה- עבודה זרה |
1462 |
עש"ק
פ' כי תצא תשנ"ט |
האדם כאינסטרומנט |
1463 |
יום ה' לפ' כי תבוא תשנ"ט |
משיח שקר |
1464 |
עש"ק
פ' כי תבא תשנ"ט |
משיח אמת
חסידות והתנגדות |
1465 |
יום ה' לפ' ניצבים וילך תשנ"ט |
משיח
(המשך) המלחמה החיובית |
1466 |
עש"ק
פ' ניצבים וילך תשנ"ט |
נוסחת
ההשתיכות האלוקית |
1467 |
|
זמן חורף |
|
יום ה' לפ' האזינו תש"ס |
הדרך
הישירה עוקפת ההשתדלות, מיסטיקה וקבלה (ערב יוה"כ) |
1468 |
עש"ק
פ' האזינו תש"ס |
יראת הדין
והאמונה |
1469 |
יום ה' לפ' נח תש"ס |
השבת-
נוכחות |
1470 |
עש"ק
פ' נח תש"ס |
חטא-
תיקון- שבת |
1471 |
יום ה' לפ' לך לך תש"ס |
נח- התחלתה
של ההשגחה הפרטית |
1472 |
עש"ק
פ' לך לך תש"ס |
מן החטא
המוחלט ליחסי- פרטני |
1473 |
יום ה' לפ' חיי שרה תש"ס |
בעיית
התקשורת בשלושה |
1474 |
עש"ק
פ' חיי שרה תש"ס |
הצלע
השלישית קנס או ממון |
1475 |
יום ה' לפ' תולדות תש"ס |
האדם הוא
המפגיש את המסלול האלוקי עם מסלול הטבע |
1476 |
עש"ק
פ' תולדות תש"ס |
ייסוריו של
סיזיפוס וייסורים של אהבה |
1477 |
עש"ק
פ' ויצא תש"ס |
הברית עם
ה' עוברת לתחום הבין אישי |
1478 |
יום ה' לפ' וישלח תש"ס |
יעקב –
האני האלוקי |
1479 |
עש"ק
פ' וישלח תש"ס |
האני האלוקי ובעיותיו. הפתרון בעבודת המידות |
1480 |
יום ה' לפ' וישב תש"ס |
חיים בצל
המוות |
1481 |
עש"ק
פ' וישב תש"ס |
תפילה
דורון ומלחמה הר שדה בית חסד גבורה אמת |
1482 |
עש"ק
פ' מקץ תש"ס |
בין צדיק
לרשע מקומו של לפתח חטאת רובץ |
1483 |
יום ה' לפ' וייגש תש"ס |
החלום
ושברו |
1484 |
עש"ק
פ' וייגש תש"ס |
חכמה
יוונית |
1485 |
יום ה' לפ' ויחי |
לשם שמיים –
פתרון לאבסורד הקיום |
1486 |
עש"ק
פ' ויחי תש"ס |
משיח בן
יוסף משיח בן דוד |
1487 |
יום ה' לפ' שמות תש"ס |
משיח בן
יוסף והשגחה פרטית |
1488 |
עש"ק
פ' שמות תש"ס |
גילוי פנים
בפנימיות |
1489 |
יום ה' לפ' וארא תש"ס |
האור
הפנימי והמציאות |
1490 |
עש"ק
פ' וארא תש"ס |
ייסורים
וגאולה: היחס אל האשה + מפגש בין ג' פנים מלמעלה עם ג' פנים מלמטה |
1491 |
יום ה' לפ' בא תש"ס |
המכות –
חינוך |
1492 |
עש"ק
פ' בא תש"ס |
המכות – קל
וחומר |
1493 |
יום ה' לפ' בשלח תש"ס |
בעבור זה:
מחלוקת האבן עזרא והרמב"ן השיטה הליטאית והחסידית |
1494 |
עש"ק
פ' בשלח תש"ס |
ההלכה
כנוכחות דתית |
1495 |
יום ה' לפ' משפטים תש"ס |
ממלכת
כהנים וגוי קדוש: הבדלים בין יהודים לגויים |
1496 |
הש"ק פ'
משפטים תש"ס |
רגשות:
הדאגה |
1497 |
יום ה' לפ' תרומה תש"ס |
עבד עברי-
מבנה תלת ממדי של כל התורה והאדם |
1498 |
עש"ק פ' תרומה תש"ס |
רגשות |
1499 |
יום ה' לפ' תצווה תש"ס |
הלעשות והלהיות בעבודת ה' |
1500 |
עש"ק
פ' תצווה תש"ס |
רגשות ומבנה האישיות |
1501 |
יום ה' לפ' כי תישא תש"ס |
מסוביקט לאוביקט א-לוקי |
1502 |
עש"ק
פ' כי תישא תש"ס |
דת הדאגה |
1503 |
יום ה' לפ' ויקהל תש"ס |
השבת וחטא
העגל |
1504 |
עש"ק
פ' ויקהל תש"ס |
המידות
כמבנה מעגלי רב שלבי |
1505 |
יום ה' לפ' פקודי תש"ס |
השבת שומרת
על האדם מן המערכתיות הקיומית |
1506 |
עש"ק
פ' פקודי תש"ס |
עבודת
המידות לפי טיפולוגיה |
1507 |
יום ה' לפ' ויקרא תש"ס |
ויהי נועם –ברכת משה לסיום
מלאכת המשכן הלהיות והלעשות |
1508 |
עש"ק
פ' זכור תש"ס |
הכפירה ברע
–כפירה בערך האדם הא-לוקי |
1509 |
עש"ק
פ' צו תש"ס |
שלוש
חזיתות הקיום |
1510 |
עש"ק
פ' שמיני תש"ס |
מצוות
צריכות כוונה אישית מתוך בחירה |
1511 |
יום ה' לפ' ויקהל תש"ס |
השבת וחטא
העגל |
1512 |
עש"ק
פ' ויקהל תש"ס |
המידות
כמבנה מעגלי רב שלבי |
1513 |
יום ה' לפ' במדבר תש"ס |
ניסיון
העושר והעוני והבחירה: אם בחקותי תלכו |
1514 |
עש"ק
פ' במדבר תש"ס |
חוני המעגל
וניסיון העושר |
1515 |
יום ה' לפ' בהעלותך תש"ס |
קודים |
1516 |
עש"ק
פ' בהעלותך תש"ס |
הבחירה – לידה עצמית |
1517 |
יום ה' לפ' שלח לך תש"ס |
העלאת
הנרות- העלאת- שליטה של החומר לרוח |
1518 |
עש"ק
פ' שלח לך תש"ס |
התעלאת מול
שיעבוד לחומר מול עבודה זרה בתחום הדיבור
עבודת ה' |
1519 |
יום ה' לפ' קרח תש"ס |
בין אדם
למקום: אדם א' אדם ב' |
1520 |
עש"ק
פ' קרח תש"ס |
סדר פתוח
בעבודת ה' |
1521 |
יום ה' לפ' חוקת תש"ס |
קרח – אדם
השני מנתק עצמו מאדם הראשון משה |
1522 |
עש"ק
פי חוקת תש"ס |
ואהבת לרעך
כמוך – גשר בין שני המסלולים |
1523 |
יום ה' לפ' בלק תש"ס |
מבנה
הסמכות |
1524 |
עש"ק
פ' בלק תש"ס |
יסודות
הסמכות פטריארך ומאטריארך |
1525 |
יום ה' לפ' מטות-מסעי תש"ס |
שילוב
מסלול העולם בעבודת ה' - מתנת ה' לפנחס |
1526 |
עש"ק
פ' מטות-מסעי תש"ס |
שילוב
והצלבה – סוד ההרמוניה היהודית |
1527 |
יום ה' לפ' דברים תש"ס |
הכלל הגורף
והפרט קובע |
1528 |
עש"ק
פ' דברים תש"ס |
יסורים ככלל
וכפרט |
1529 |
יום ה' לפ' כי תבוא תש"ס |
ריבוי האנפין של יצר הרע |
1530 |
עש"ק
פ' כי תבוא תש"ס |
אכול ושתה
כי מחר נמות הווה ללא עבר וללא עתיד |
1531 |
יום ה' לפ' ניצבים-וילך תש"ס |
הקשר הישיר
עם הבורא |
1532 |
עש"ק
פ' ניצבים-וילך תש"ס |
הפתרון
לצרות הקיום |
1533 |
יום ה'
לשבת שובה תשס"א |
מבנה
התפילה כמבנה הקשר בין האדם לא-לוהיו |
1534 |
עש"ק
שבת שובה תשס"א |
הקבוע- ה'
אחד.המשתנה-העולם: חציו חייב חציו זכאי |
1535 |
יום ה' לפ' נח תשס"א |
היחיד
והזולת (האשה) |
1536 |
עש"ק
פ' נח תשס"א |
אדם הראשון
במבנה תלת שלבי |
1537 |
יום ה' לפ' לך-לך תשס"א |
נח – צדיק
יסוד עולם |
1538 |
עש"ק
פ' לך-לך תשס"א |
חסד לאברהם
– עבודת ה' באנושיות – מידות |
1539 |
יום ה' לפ' וירא תשס"א |
האסתטי
והחסד ..כי אשה יפת מראה את. ..אחותי את. |
1540 |
עש"ק
פ' וירא תשס"א |
אברהם מול
אדם ונח. האמת מלבו של אברהם חובקת זרועות עולם |
1541 |
יום ה' לפ' חיי שרה תשס"א |
שלושת
המלאכים – שלושה נסיונות שונים |
1542 |
עש"ק
פ' חיי שרה תשס"א |
שני צירים
מקבילים בעשרת הנסיונות של אברהם |
1543 |
יום ה' לפ' תולדות תשס"א |
תמצית
האיכות מול העולם |
1544 |
עש"ק
פ' תולדות תשס"א |
התיחסותו של
הצדיק לקיום |
1545 |
יום ה' לפ' ויצא תשס"א |
הגורם הא-לוהי בתהליך האהבה |
1546 |
עש"ק
פ' ויצא תשס"א |
אמת ואהבה –
שני צדדים במטבע הא-לוהי |
1547 |
יום ה' לפ' וישלח תשס"א |
יעקב מוריד
את האמת ארצה |
1548 |
עש"ק
פ' וישלח תשס"א |
עצתו של
אותו זקן |
1549 |
עש"ק
פ' וישב תשס"א |
בטחון
והשתדלות-שלש דרגות |
1550 |
עש"ק
פ' מקץ תשס"א |
זמן פנימי
ומקום |
1551 |
עש"ק
פ' ויגש תשס"א |
המקרו והמיקרו
– יוסף הצדיק |
1552 |
יום ה' לפ' ויחי תשס"א |
שלוש
מקלעות הצמה של תורת יעקב אבינו |
1553 |
עש"ק
פ' ויחי תשס"א |
מפגש
המלכים יוסף מלך האדם |
1554 |
יום ה' לפ' שמות תשס"א |
קץ הימים
וההווה – ההלכה |
1555 |
עש"ק
פ' שמות תשס"א |
חזון אחרית
הימים ועבודת ה' |
1556 |
יום ה' לפ' וארא תשס"א |
ההבדל בין
משה לאבות בעבודת ה' |
1557 |
עש"ק
פ' וארא תשס"א |
מדת הרחמים
– מתואמת עם יכולת האדם |
1558 |
יום ה' לפ' בא תשס"א |
|
1559 |
עש"ק
פ' בא תשס"א |
מכות מצרים
וכללי משחק |
1560 |
יום ה' לפ' בשלח תשס"א |
מכת החושך –
מכה פנימית |
1561 |
עש"ק
פ' בשלח תשס"א |
תחושת קיום
כלפי הגובה |
1562 |
יום ה' לפ' יתרו תשס"א |
נשים
וגברים ותפקידם בקריעת ים-סוף |
1563 |
עש"ק
פ' יתרו תשס"א |
יציאת
מצרים ומתן תורה – הופעת הבחירה |
1564 |
יום ה'
ר"ח אדר תשס"א |
חזון איש
הבחירה כבעיה |
1565 |
עש"ק
פ' משפטים תשס"א |
הבחירה
שלאחר הבחירה |
1566 |
יום ה' פ'
כי תישא תשס"א |
הקטורת |
1567 |
עש"ק
פ' כי תישא תשס"א |
גברא וחפצא של עובד ה' |
1568 |
יום ה' לפ' ויקהל-פקודי תשס"א |
חטא העגל –
פניה מה' לקיום ללא ייעוד |
1569 |
עש"ק
פ' ויקהל-פקודי תשס"א |
היחס בין
הישות כשלעצמה והישות המתייחס |
1570 |
|
סוף זמן
חורף תשס"א |
|
יום ה' לפ' תזריע-מצורע תשס"א |
האידיאה
והמציאות |
1571 |
עש"ק
פ' תזריע-מצורע תשס"א |
השואה
ולקחיה |
1572 |
יום ה' לפ' אחרי-מות – קדושים תשס"א |
המצורע –
פגם בשורש המידות |
1573 |
עש"ק
פ' אחרי מות – קדושים תשס"א |
השואה –
יחיד ורבים |
1574 |
עשק"
פ' אמור תשס"א |
מעלות
בקודש – בין ההישרדות והיצירה |
1575 |
יום ה' לפ' בהר-בחקותי תשס"א |
מבנה
העולמות – מבנה האדם |
1576 |
עש"ק
פ' בהר-בחקותי תשס"א |
אני –
אהבה אגו – שיגרה |
1577 |
עש"ק
פ' במדבר תשס"א |
מוסר יהודי
– אנושיות והלכה |
1578 |
עש"ק
פ' נשא תשס"א |
השתייכות
וחרות ממקור האיכות |
1579 |
יום ה' לפי
בהעלותך תשס"א |
נוכחות א-לוהית ישירה, נטו |
1580 |
עש"ק
פ' בהעלותך תשס"א |
המבנה
הסגור של הקיום והמוצא |
1581 |
יום ה' לפ' שלח לך תשס"א |
המערכתי
והייחודי |
1582 |
עש"ק
פ' שלח לך תשס"א |
היחס בין
הקבוע והמשתנה (השתייכות וחרות) |
1583 |
יום ה' לפ' קרח תשס"א |
ציונות
ויהדות |
1584 |
עש"ק
פ' קרח תשס"א |
נוכחות א-לוהית טבעית וניסית |
1585 |
יום ה' לפ' חוקת תשס"א |
הפרמטרים
של האמת: הגיון נמוך והגיון גבוה |
1586 |
עש"ק
פ' חוקת תשס"א |
א-לוהי נצור לשוני… |
1587 |
יום ה' לפ' בלק תשס"א |
החלק והשלם |
1588 |
עש"ק
פ' בלק תשס"א |
פרמטר של
יעילות בין החלק לשלם |
1589 |
יום ה' לפ' פנחס תשס"א |
בחירתו
החופשית של בלעם הרשע |
1590 |
עש"ק
פ' פנחס תשס"א |
השתיקה
הדיבור והמעשה |
1591 |
יום ה' לפ' מטות-מסעי תשס"א |
קנאותו של
פנחס |
1592 |
עש"ק
פ' מטות-מסעי תשס"א |
אהבה,
קנאה, שנאה |
1593 |
יום ה' לפ' דברים תשס"א |
נקמת ה' –
נקמת ישראל |
1594 |
עש"ק
פ' דברים תשס"א |
וייסעו ויחנו |
1595 |
יום ה' לפ' שופטים תשס"א |
משיח |
1596 |
עש"ק
פ' שופטים תשס"א |
נביא שקר |
1597 |
יום ה' לפ' כי תצא תשס"א |
סמכות
וכבוד עצמי |
1598 |
עש"ק
פ' כי תצא תשס"א |
|
1599 |
יום ה' לפ' ניצבים תשס"א |
קללת
המערכתיות - אסון ניו-יורק |
1600 |
עש"ק
פ' ניצבים תשס"א |
אסון ניו-יורק כשלון האיזון בין היחיד והמערכת |
1601 |
יום ה' לפ' וילך תשס"א |
|
1602 |
עש"ק
פ' וילך תשס"ב |
עקדת
יצחק קושיית הרמב"ם והבחירה |
1603 |
|
התחלת זמן
חורף |
|
יום ה'
לפרשת נח תשס"ב |
האדם
החד-ממדי והחטא |
1604 |
עש"ק
פ' נח תשס"ב |
(בראשית)
האדם החד- ממדי והקיום הדו-ממדי |
1605 |
יום ה' לפ' לך- לך תשס"ב |
נח לומד
פרק באחריות לעולם אם לא לאדם |
1606 |
עש"ק
פ' לך- לך תשס"ב |
המוסר –
מפתח לאחריות כלפי האדם |
1607 |
יום ה' לפ' וירא תשס"ב |
חסד מול
אהבה |
1608 |
עש"ק
פ' וירא תשס"ב |
חסד לאברהם
מול חסד לאומים |
1609 |
יום ה' לפ' חיי-שרה תשס"ב |
אברהם –
הרקולס היהודי |
1610 |
עש"ק
פ' חיי-שרה תשס"ב |
שני חצאי
העולם – גישה אנושית – על זמנית |
1611 |
עש"ק
פ' תולדות תשס"ב |
עובד ה' חי
בחוויית הווה מתמשך |
1612 |
יום ה' לפ' תולדות |
|
1613 |
יום ה' לפ' ויצא תשס"ב |
אקסיסטנציאליזם
מנוגד ליעקב ולעשו |
1614 |
עש"ק
פ' ויצא תשס"ב |
והיה
ראשיתך מצער – יעקב |
1615 |
יום ה' לפ' וישלח תשס"ב |
היחס אל
החפץ |
1616 |
עש"ק
פ' וישלח תשס"ב |
אמת ליעקב
(אקולוגיה) |
1617 |
יום ה' לפ' וישב תשס"ב |
האמת, כוחה
וסגולותיה |
1618 |
עש"ק
פ' וישב תשס"ב |
אמת תלת
ממדית |
1619 |
עש"ק
פ' מקץ תשס"ב |
האמת
והסמכות |
1620 |
יום ה' לפ' ויגש תשס"ב |
הבחירה החפשית והסמכות |
1621 |
עש"ק
פ' ויגש תשס"ב |
האמת של
יעקב והאמת של יוסף |
1622 |
יום ה' לפ' ויחי תשס"ב |
יהודה
ויוסף כמשלימים וכסותרים זה את זה |
1623 |
עש"ק
פ' ויחי תשס"ב |
יהודה
ויוסף: שתי גישות בעבודת ה' |
1624 |
יום ה' לפ' שמות תשס"ב |
יוסף –
הצדיק הפנימי – הנסתר |
1625 |
עש"ק
פ' שמות תשס"ב |
האבחנה
בין.. טוב ורע, אסור ומותר |
1626 |
יום ה' לפ' וארא תשס"ב |
מבחירה
להשגחה |
1627 |
עש"ק
פ' וארא תשס"ב |
ההשגחה
הישירה והבחירה דרך התורה |
1628 |
יום ה' לפ' בא תשס"ב |
הקשחת לב
פרעה לפי הרמב"ן |
1629 |
עש"ק
פ' בא תשס"ב |
בחירה
והשגחה – מעגל קיברנטי |
1630 |
יום ה' לפ' בשלח תשס"ב |
בחירה של
שכר ועונש |
1631 |
עש"ק
פ' בשלח תשס"ב |
שכר ועונש |
1632 |
יום ה' לפ' תרומה תשס"ב |
שניות
ואחדות ביהדות ובעולם |
1633 |
עש"ק
פ' תרומה תשס"ב |
יוסל רקובר – יהודי או נוצרי |
1634 |
יום ה' לפ' תצוה תשס"ב |
המשכן כממד
האנושי של הקדושה |
1635 |
עש"ק
פ' זכור תשס"ב |
מימוש
הקדושה שבמוסר דרך ההדדיות |
1636 |
יום ה' לפ' כי תישא תשס"ב פורים |
הרע
באובייקט והרע בסובייקט |
1637 |
עש"ק
פ' כי תישא תשס"ב פורים |
שמחת פורים
כפולה ומכופלת |
1638 |
עש"ק
פ' במדבר תשס"ב |
על שלושה
דברים העולם עומד |
1639 |
יום ה' לפ' בהעלותך תשס"ב |
עולם ללא
האני היוצר |
1640 |
עש"ק
פ' בהעלותך תשס"ב |
מצב זרימה
וצבירה ברוחניות ובגשמיות |
1641 |
יום ה' לפ' שלח לך תשס"ב |
אמונה מתוך
בחירה ולא מתוך הכנעה מאופסת |
1642 |
עש"ק
פ' שלח לך תשס"ב |
אהבה ויראה
תוכן וכלי |
1643 |
יום ה' לפ' קרח תשס"ב |
רשות היחיד
מול רשות הרבים |
1644 |
עש"ק
פ' קרח תשס"ב |
רשות היחיד
לרשות הרבים בשבת |
1645 |
יום ה' לפ' חוקת תשס"ב |
מחלוקת
שסופה להתקיים |
1646 |
עש"ק
פ' חוקת תשס"ב |
אין בתורה
נוסחת פלאים עוקפת אדם |
1647 |
יום ה' לפ' בלק תשס"ב |
הפרה
האדומה שותה את המריבה |
1648 |
עש"ק
פ' בלק תשס"ב |
מים חיים |
1649 |
עש"ק
פ' פנחס תשס"ב |
האחר |
1650 |
יום ה' לפ' מטות-מסעי תשס"ב |
פנחס –
אינדיבידואליסט בלתי מסגרתי |
1651 |
עש"ק
פ' מטות-מסעי תשס"ב |
יהדות – דת
אינדיבידואלית |
1652 |
יום ה' לפ' דברים תשס"ב |
עובד ה'
הפרטי – אישי |
1653 |
עש"ק
פ' דברים תשס"ב |
ארבעה
נכנסו לפרדס |
1654 |
יום ה' לפ' כי תצא תשס"ב |
השגרה
והרוע |
1655 |
עש"ק
פ' כי תצא תשס"ב |
ההתמודדות
מלמעלה ולמטה של עובד ה' |
1656 |
יום ה' לפ' כי תבוא תשס"ב |
האגדות
ומקומן ביהדות |
1657 |
עש"ק
פ' כי תבוא תשס"ב |
החוליה
המקשרת בין האזרח והחוק |
1658 |
יום ה' לפ' ניצבים תשס"ב |
סוד
ההישרדות היהודית – מעז יצא מתוק |
1659 |
עש"ק
פ' ניצבים תשס"ב |
ההומור
ומקומו בימים נוראים |
1660 |
יום ה' לפ' האזינו תשס"ג |
עקדת יצחק הניצחית |
1661 |
עש"ק
פ' האזינו תשס"ג |
האדם מאחד
את הרשויות |
1662 |
יום ה' לפ' נח תשס"ג |
מבריאה
ליצירה |
1663 |
עש"ק
פ' נח תשס"ג |
סוד הצמצום
ועונש ההגבלה |
1664 |
יום ה' לפ' לך לך תשס"ג |
התא
המשפחתי והקשת |
1665 |
עש"ק
פ' לך לך תשס"ג |
רשות היחיד
ורשות הרבים |
1666 |
יום ה' לפ' וירא תשס"ג |
ג' דרכים
בעבודת ה': רשות יחיד, כרמלית ורשות הרבים |
1667 |
עש"ק
פ' וירא תשס"ג |
השתייכות
וחירות כבחירה והשגחה |
1668 |
יום ה' לפ' חיי שרה תשס"ג |
|
1669 |
עש"ק
פ' חיי שרה תשס"ג |
בחירה בעין
הסערה הפרדוקסלית |
1670 |
יום ה' לפ' תולדות תשס"ג |
תרבות
הדיבור ותרבות המעשה |
1671 |
עש"ק
פ' תולדות תשס"ג |
הבחירה
והדיבור |
1672 |
יום ה' לפ' ויצא תשס"ג |
יצחק
ורבקה: שתי גישות כלפי הרע |
1673 |
עש"ק
פ' ויצא תשס"ג |
מקור הרע
שבאדם |
1674 |
יום ה' לפ' וישלח תשס"ג |
יעקב –
בית. סוגר מעגלים |
1675 |
עש"ק
פ' וישלח תשס"ג |
לבן עובד
את אלוהי התאוריה |
1676 |
יום ה' לפ' וישב תשס"ג |
כוחו הא-לוהי של יעקב מול כוחה הכמותי של עשו |
1677 |
עש"ק
פ' וישב תשס"ג |
כוחה של
האמת מול הכוחניות שבעולם |
1678 |
יום ה' לפ' ויגש תשס"ג |
|
1679 |
עש"ק
פ' ויגש תשס"ג |
יוסף ואחיו
– חסד ואמת – במשפט |
1680 |
יום ה' לפ' ויחי תשס"ג |
מפגש החיים
עם התאוריה |
1681 |
עש"ק
פ' ויחי תשס"ג |
משיח בן
יוסף ומשיח בן דוד |
1682 |
יום ה' לפ' שמות תשס"ג |
חכם עדיף
מנביא |
1683 |
עש"ק
פ' שמות תשס"ג |
ידיעת
העתיד והבחירה |
1684 |
יום ה' לפ' וארא תשס"ג |
מבחירה
להשגחה |
1685 |
עש"ק
פ' וארא תשס"ג |
משה כאנטי
גיבור |
1686 |
יום ה' לפ' בא תשס"ג |
הניסים
הנסתרים והשכר והעונש |
1687 |
עש"ק
בא תשס"ג |
ההשגחה
לכלל וההשגחה לפרט |
1688 |
יום ה' לפ' בשלח תשס"ג |
יציאת
מצרים וממד הזמן |
1689 |
עש"ק
פ' בשלח תשס"ג |
התורה
כביטוי בלעדי לבעית הקיום (הזמן) |
1690 |
יום ה' לפ' יתרו תשס"ג |
אמונה
שלימה ואמונות תפילות |
1691 |
עש"ק
פ' יתרו תשס"ג |
חצי שיעור
באמונה: הישרדות ויצר הרע |
1692 |
יום ה' לפ משפטים תשס"ג |
גיבוש דרך
ההדדיות ליוצאי מצרים |
1693 |
עש"ק
פ' משפטים תשס"ג |
קול החוק
וקול הלב (היחס בין האינטואיציה וכללי ההתנהגות) |
1694 |
יום ה' לפ' תרומה תשס"ג |
|
1695 |
עש"ק
פ' תרומה תשס"ג |
שלוש דרגות
לבירור האמת. להגיע לאמת האוב. דרך הסוב. האנושי |
1696 |
יום ה' לפ' תצוה תשס"ג |
המשכן כממד
השלישי |
1697 |
עש"ק
פ' תצוה תשס"ג |
רוח ה'
שבאדם |
1698 |
יום ה' לפ' כי תשא תשס"ג |
|
|